sábado, 23 de octubre de 2010

Mariposa..

23 comentarios:

  1. It's a beauty..... well done !!

    greetings,Joop

    ResponderEliminar
  2. Great shot! And I also love the previous shot, it's gorgeous.

    ResponderEliminar
  3. Un buen macro, tal vez un poquito centrada la mariposa en el encuadre pero excelente con gran nitidez, un cordial saludo desde Reinosa.

    ResponderEliminar
  4. what a beautiful site. the buterfly is stunning. you picture are very nice. i will follow your site. thanks for comming on my site.
    great weekend.
    marline

    ResponderEliminar
  5. gorgeous photo and great work !
    I like the butterfly !! :))
    bye**

    ResponderEliminar
  6. Tão suave em seu pouso...

    Beijos ternos.

    ResponderEliminar
  7. So nice and sharp! It's like one could reach out and touch it. Love the muted colors, too. Great photograph!

    ResponderEliminar
  8. Dejemonos sorprender : Como" Sava " te ha dicho : dejar mas espacio a la izquierda de la mariposa y menos a la derecha . Un muy bonito mariposa .Sabes su nombre?
    Gracias por tu visita de un pais tant lejano en mi blog. Disculpa me por mi poer castellano.
    Hasta luego!@+

    ResponderEliminar
  9. ME PARECEN UNAS FOTOGRAFIAS MUY BELLAS. ENHORABUENA. UN SALUDO

    ResponderEliminar
  10. Me gusta este lepidoptero...Por aquí ya hay pocos volando.

    ResponderEliminar
  11. Gracias, mi amigo, for your very kind comments on Colorado in Color. Me gusta mucho! (Is that correct Spanish?)

    ResponderEliminar
  12. What a wonderful butterfly! Hugs from Luzia.

    ResponderEliminar
  13. I've never seen a butterfly this color. Great shot!

    ResponderEliminar
  14. wooonnn it´s beautiful!! great Photo!!!
    bye bye

    ResponderEliminar
  15. What a beautiful pattern and great composition!! Cheers, Linda

    ResponderEliminar
  16. Fantastic photo, wonderful composition and crystal clear details. I like it very much!

    ResponderEliminar
  17. a nice diversity on your blog also:)

    ResponderEliminar
  18. She is very beautiful butterfly, you have nice pictures.

    ResponderEliminar
  19. muy buena imagen de esta mariposa, me gustaria saber que especie es, pues yo la fotografie en cuba.

    ResponderEliminar

Visitas